كوشك نيوز

كوشك نيوز

گام دوم؛ شناسایی مشکلات و فرصتها است

دوشنبه پانزدهم 6 1400

از آنجایی که یک تیم مشاوره از تجربیات مختلفی بهرهمند است و درعین حال کاملا بیطرف بوده و از بیرون ناظر فعالیتهای سازمانی شماست با استفاده از اطلاعاتی که حاصل مکاشفه او بوده است بدور از هرگونه هیجان و استرس قرار است از تخصص و دانش خود تا رسیدن به هدف به شما کمک کند. برای شروع یک کسب و کار اینترنتی باید هزینه و فرصت های مسیر کسب و کار خود را بشناسید تا به سرعت به چیزی که می خواهید برسید. ذکر این نکته ضروری است که شما می توانید بدون استفاده از راهنما و مشاور کسب و کار هم، به موفقیت برسید، اما ریسک بسیار بالایی را متوجه کسب و کار خود خواهید کرد. توجیه کردن یک شخص برای تجمیع سرمایه های خود در اجرای پروژه ای که هیچ نمود فیزیکی ندارد بسیار دشوار است. اگر شما هم جزء آن دسته افرادی هستید که قصد شروع کسب و کاری دارید یا در میانه راه با چالشهایی مواجهاید، از یک مشاور در این زمینه کمک بگیرید. شرکت ها و مشاوران مختلفی که این کار را انجام میدهند با توجه به کیفیت و ضمانت کار خود و همچنین سطح کار و انتظارات شما از توسعه کارتان قیمتهای متفاوتی را بیان میکنند.

فرق جلسات مشاوره ما با بسیاری از عزیزانی که در زمینه کسب و کار مشاوره می دهند اینست که ما تنها به طرح مشکلات و ارائه راهحلهای احتمالی بصورت تئوری نمیپردازیم، بلکه رهنمودهایی کابردی ارائه میدهیم که در هر کسب و کاری قابل اجرا هستند و باعث افزایش فروش تان میشوند. شما با شرکت در جلسات مشاوره کسب و کار ما روشها و ایجاد تغییرات در نحوه صحبت با مشتریان، برقراری تماسهای تلفنی، نوشتن نامه ها و مطالب تبلیغاتی و استفاده از اینترنت ، باعث خواهید شد تا مشتریان با رضایت کامل پولهایشان را به شما بدهند و محصولات و خدمات شما را خریداری کنند. این نوشته با توجه به سال ها تجربه فعالیت در زمینه های مختلف راه اندازی ، بهبود و نگهداری کسب و کار های متفاوت در آکادمی موفقیت ایران نوشته شده است. از طرفی تجزیهوتحلیل دائم محیط رقابتی بازار، بهبود عملکرد در سطح کل سازمان (نه صرفاً سطح مدیریتی) و ارائه راهکار برای حل مشکلات نیازمند زمان و صرف هزینههای هنگفت است درحالیکه اگر از یک مشاور کسبوکار خبره در این زمینه کمک بگیرید، علاوه بر صرفهجویی در هزینهها از آسانترین راه به سودآوری میرسید. 

برای طراحی سایت یا راه اندازی کسب و کار اینترنتی، توسعه وب سایت شرکت یا شخصی خودتان و یا طراحی یک پورتال یا سایت های مختلف با موضوعات متفاوت، قبل از هر چیز نیاز به مشاوره دارید. آنچه در اینجا تحت عنوان مشاوره کسبوکار درباره راهاندازی کسبوکار جدید میخوانید، مطالبی است که بهعناوینمختلف تحت عنوان موانع ایجاد کسبوکار، نکاتی در مورد کسبوکار اینترنتی، فرصتها و چالشهای کسبوکار خانگی، مدیریت کسبوکارهای کوچک و خلاصه هر آن چیزی که به یک کسبوکار موفق مربوط است، بهصورت پراکنده در کسبوکار پیشرو مورد اشاره قرار گرفته است. یک مشاور حرفه ای نه تنها خلاقانه فکر می کند بلکه توانایی ارائه راه کار بر اساس آمار را هم دارد. و دوم، من از خودم میپرسم که مشتری در صورت تصمیم به انجام این کار، آیا واقعاً می تواند پیشنهاد من را عملی کند. همین موضوع باعث شده است که مشاوره کسب و کار بیش از پیش اهمیت پیدا کند. در مرکز کسب و کارتان ایستادهاید و از فاصلهای بسیار نزدیک به آن نگاه میکنید، و این باعث میشود نقاط کور شما افزایش یابد، مشکلات، چالشها، سرمایههای ناملموس و حتی فرصتهای تکرار نشدنی از دید شما پنهان بماند. سخت است! اما پس از آن او از طریق الگوی کلمه کلیدی کار می کند، و همیشه یک جمله ساختاری روشن و یک پاراگراف ارائه می دهد که ما را به طور شگفت انگیزی در برابر هدف خود متمرکز می کند.

(0) نظر
X